Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/894
Назва: Стратегічні напрями розвитку туристичного іміджу України
Автори: Дрогомирецька, М.І.
Тематичні ключові слова: туризм
туристична галузь національної економіки
туристичний імідж держави
Дата публікації: 2013
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Анотація: Розкрито сутність поняття «туристичний імідж країни». Визначено, що в умовах сьогодення історико-культурні та природні лікувальні ресурси України викликають значний інтерес у місцевих жителів і в туристів з інших країн світу. Розглянуто перелік основних заходів, які впливають на інтенсивність розвитку туристичної галузі в державі. Наведено характеристику стратегічних напрямів розвитку туристичного іміджу України.
Бібліографічний опис: Дрогомирецька М.І. Стратегічні напрями розвитку туристичного іміджу України / М.І. Дрогомирецька // Економічні науки. Серія «Облік і фінанси»: зб. наук.пр. – Луцьк: Луцький НТУ, 2013. – Вип. 10 (37). – Ч. 3. – 530 с. – С. 220-225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/894
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MD_2013.pdfосновна стаття186.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.