Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8920
Назва: Коректувальний контроль у навчанні іноземних мов
Автори: Кальнік, О.П.
Тематичні ключові слова: контроль навчальних досягнень
вищий навчальний заклад
особистісно-орієнтоване навчання
методи контролю
проект
портфоліо
achievement assessment
higher educational institution
personality-oriented education
methods of assessment
project
portfolio
Дата публікації: 2020
Видавництво: Донецький національний університет імені В. Стуса, м. Вінниця
Анотація: У статті аналізуються форми і методи контролю навчальних досягнень з точки зору виявлення їх навчального і розвивального потенціалу. Відзначається, що контроль навчальних досягнень у практиці викладання має переважно констатувальний характер, тобто реалізуються насамперед його діагностична та оцінювальна функції. Аналіз форм і методів контролю навчальних досягнень свідчить, що усна і письмова форми контролю, контроль за допомогою проектів і навчального портфоліо забезпечують максимальну реалізацію таких функцій як навчальна, виховна, розвивальна і самовдосконалення, оскільки дають можливість не тільки виявити і оцінити рівень навчальних досягнень, а й сприяють формуванню професійної компетенції, активізації пізнавальної діяльності, інтелектуальному розвитку, забезпечують можливість творчої діяльності студентів.
Background: Assessment, as an integral component of teaching, should promote the implementation of its functions such as learning, educational and developmental ones. Purpose: The purpose of the study is to analyze the methods of monitoring academic achievement to identify its learning, developmental and educational potential. Results: The analysis of forms and methods of assessment of educational achievements testifies that oral and written forms of assessment, assessment by means of projects and portfolio provide the realization of such functions as educational, learning, developmental and self-improvement ones. They give the chance not only to reveal and estimate level of educational achievements, but also contribute to the formation of professional competence of students, enhance their cognitive activity, intellectual development, provide an opportunity for creative activity. Discussion: Assessment through projects and portfolio is an effective means of self-assessment and peer assessment, which is especially relevant in the context of growing use of distance learning.
Бібліографічний опис: Кальнік О.П. Коректувальний контроль у навчанні іноземних мов / О.П. Кальнік // Лiнгвiстичнi студiї Linguistic Studies : зб. наук. праць. – Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. – Вип. 40. Т. 2. – С. 149-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8920
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kalnik.pdfосновна стаття460.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.