Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8898
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації в інформаційній діяльності закладів вищої освіти Полтавської області: спроба порівняльного аналізу
Автори: Передерій, І.Г.
Трішина, І.А.
Трішина, Ю.А.
Тематичні ключові слова: маркетингові комунікації
заклад вищої освіти
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У статті озглянуто представлення діяльності закладу в мережі Інтернет, інформації про виш, його освітні послуги та конкурентні переваги
Бібліографічний опис: Трішина І.А. Інтегровані маркетингові комунікації в інформаційній діяльності закладів вищої освіти Полтавської області: спроба порівняльного аналізу / І.А. Трішина, Ю.А. Трішина; наук. кер. Передерій І.Г. // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Всеукраїн. наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листоп. 2020 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – С. 344-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8898
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 2020_Передерій_Тріши.pdfстаття414.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.