Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГафіяк, А.М.-
dc.date.accessioned2020-12-11T09:05:10Z-
dc.date.available2020-12-11T09:05:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8646-
dc.descriptionГафіяк А.М. CRM системи як складова сучасних інтелектуальних технологій управління / А.М. Гафіяк // Інтелектуальні технології управління транспортними процесами: зб. матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції, 17-18 листоп. 2020. - Х.:ХНАДУ,2020. - С. 44-45.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний автомобільно-дорожній університетuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleCRM системи як складова сучасних інтелектуальних технологій управлінняuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc330.341.1:004-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf399.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.