Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8637
Назва: Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі
Автори: Чередник, Л.А.
Тематичні ключові слова: реклама
сугестія
лінгвістика
маніпуляція
людська свідомість
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування термінів «реклама» і «сугестія» та проведено аналіз використання сугестивних прийомів у сучасній рекламі. Методологія дослідження включає застосування описового методу, методу аналізу й синтезу для виявлення соціокультурного значення реклами. Наукова новизна роботи полягає у всебічній характеристиці найбільш типових видів реклами та аналізі основних прийомів сугестії, що використовуються в рекламі, у лінгвістичному дискурсі. Висновки. Детальний аналіз ґенези термінів «реклама» і «сугестія» доводить, що вони мають давню цікаву історію, яка тісно пов’язана з розвитком світового науково-технічного прогресу. Дослідження показало, що поняття «реклама» сприймається сучасними науковцями як поліаспектне явище, оскільки вивчається з соціального, економічного, психологічного, лінгвістичного, естетичного поглядів. Багатозначний характер має і сугестія, оскільки широко використовується не лише у літературознавстві, а у й лінгвістиці, психології, театралознавстві, рекламі. У рекламних зверненнях сугестія відіграє значну роль, тому що спираються на почуттєво-асоціативну складову людської свідомості.
Бібліографічний опис: Чередник Л.А. Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі / Л.А. Чередник // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2020. – № 1. – С. 143-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8637
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередник.pdfСтаття323.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.