Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8583
Назва: Media Information Support of Enterprises Engaged in Foreign Economic Activity = Медіаінформаційне забезпечення підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність
Автори: Буряк, А.А.
Овчаренко, Д.О.
Тематичні ключові слова: media information support of FEA enterprises
media literacy of management personnel
media information sources
Text-mining
system of media information support
медіаінформаційне забезпечення підприємств, що здійснюють ЗЕД,
медіаграмотність управлінського персоналу
медіаінформаційні джерела
Text-mining
система медіаінформаційного забезпечення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The main goal of the article is to investigate media support of enterprises engaged in foreign economic activity. The article deals with the concept of media literacy as a basis of a media support at enterprises. Media information sources are systematized, and Textmining is found to be an effective tool for extracting competitive knowledge from media information data. It is substantiated that functioning of a media information system has significant positive effects and shifts not only for an enterprise where the system operates, but for a country as a whole. It is proved that state policy should be guided by the vector of providing media information support to enterprises regarding their foreign economic activity.
Розглянуто поняття «медіаграмотність» як підґрунтя процесу медіаінформаційного забезпечення підприємства. Систематизовано основні медіаінформаційні джерела, звідки управлінський персонал підприємства має змогу отримувати дані для їх обробки та аналізу системою медіаінформаційного забезпечення. Виявлено, що саме Text-mining як складовий елемент системи медіаінформаційного забезпечення підприємств, що займаються ЗЕД, є надзвичайно дієвим інструментом для добування знань конкурентного характеру з масивів медіаінформаційних даних. Визначено, що державні органи хоч і здійснюють певний обсяг медіаінформаційних робіт для підприємств, що виконують ЗЕД, проте їх діяльність саме в аспекті надання необхідних відомостей конкурентного характеру є явно недостатньою через відсутній пошук чітких стратегічних перспектив та можливостей, виявлення структурних порожнеч на закордонних ринках. Обґрунтовано, що функціонування системи медіаінформаційного забезпечення має вагомі позитивні ефекти й зрушення не лише для підприємства, де ця система функціонує, але і для держави в цілому. Доведено, що державну політику варто скерувати за вектором надання медіаінформаційної підтримки підприємств щодо їх зовнішньоекономічної діяльності, оскільки пошук, обробка та підготовка аналітичної інформації конкурентного характеру суттєво спрощує й оптимізує процес прийняття управлінських рішень щодо стратегічних напрямів розвитку підприємства.
Бібліографічний опис: Buriak A.A. Media Information Support of Enterprises Engaged in Foreign Economic Activity / A.A. Buriak, D.O. Ovcharenko // Економіка і регіон. – 2020. – № 1 (76). – С. 132-139. – DOI 10.26906/EiR.2020.1(76).1927
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8583
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2020. № 1 (76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1(73)2020_132-139.pdfСтаття374.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.