Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичуліна, К.В.-
dc.contributor.authorМетелиця, А.С.-
dc.date.accessioned2016-07-25T12:33:16Z-
dc.date.available2016-07-25T12:33:16Z-
dc.date.issued2015-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/856-
dc.descriptionЕфективна економіка. - № 10. – 2015. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу існуючих методів ціноутворення в сучасних умовах, зокрема, методу маркетингових оцінок, трансфертних цін та їх підвидів. Також представлені практичні аспекти впровадження даних методів на прикладах сільськогосподарських підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЕфективна економіка. - № 10. – 2015. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/uk_UA
dc.subjectвитрати .uk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectрентабельністьuk_UA
dc.subjectтрансфертна цінаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectметод маркетингових оцінокuk_UA
dc.subjectметод трансфертного ціноутворенняuk_UA
dc.titleВпровадження сучасних методів ціноутворення на сільськогогосподарських підприємствахuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.517-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чичуліна, Метелиця.pdfосновна стаття139.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.