Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8565
Назва: Освітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного віку
Автори: Клевака, Л.П.
Гришко, О.І.
Тематичні ключові слова: дошкільна освіта
інтелектуальний розвиток
діти дошкільного віку
Lego-технології
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАЕС України
Анотація: У статті визначена актуальність дослідження проблеми інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку в наукових пошуках психологів і педагогів. Акцентовано увагу на Базовому компоненті дошкільної освіти, у якому висвітлено необхідність формування у дітей дошкільного віку важливих для життя вмінь і здібностей. Визначено, що в умовах сучасного реформування дошкільної освіти відбувається посилення інтересу до теоретичних проблем та практичного використання новітніх технологій навчання та виховання. Психологи і педагоги сьогодення спрямовують свої зусилля на організацію такого освітнього процесу, який сприяв би інтелектуальному розвитку дитини, здійснюючи наукові пошуки методики ефективного використання найновіших педагогічних технологій навчання для досягнення цієї мети. Зазначено, що використання інноваційних технологій у навчанні і розвитку дітей дошкільного віку дозволяє досягти кращих результатів інтелектуального поступу в порівнянні із застосуванням класичних методик. Серед таких новацій є Lego-технологія. Проаналізовано визначення поняття «педагогічна технологія» у науковій літературі. Далі обґрунтований вплив конструктивної діяльності на інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку. Окреслено освітньо-розвивальний потенціал Lego-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного віку. Зауважено, що використання Lego-технології в роботі з дітьми забезпечує реалізацію підходу «навчання через гру», а систематичне, методично правильне використання Lego в роботі з дошкільниками сприяє утворенню міцних взаємозв’язків між тими уміннями і навичками, якими повинна оволодіти дитина. Представлені особливості застосування Lego-технології в роботі з дітьми молодшої, середньої та старшої груп закладу дошкільної освіти. Наведені приклади ігор з використанням вихователем Lego для кожного періоду дошкільного дитинства.
Бібліографічний опис: Клевака Л.П. Освітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного віку / Л.П. Клевака, О.І. Гришко // Технології розвитку інтелекту. – 2020. – Том. 4, №2 (27). – Режим доступу : http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/500
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8565
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Клевака.pdf343.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.