Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/856
Назва: Впровадження сучасних методів ціноутворення на сільськогогосподарських підприємствах
Автори: Чичуліна, К.В.
Метелиця, А.С.
Тематичні ключові слова: витрати .
собівартість
ціна
прибуток
рентабельність
трансфертна ціна
ціноутворення
метод маркетингових оцінок
метод трансфертного ціноутворення
Дата публікації: жов-2015
Видавництво: Ефективна економіка. - № 10. – 2015. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/
Анотація: Стаття присвячена аналізу існуючих методів ціноутворення в сучасних умовах, зокрема, методу маркетингових оцінок, трансфертних цін та їх підвидів. Також представлені практичні аспекти впровадження даних методів на прикладах сільськогосподарських підприємств.
Бібліографічний опис: Ефективна економіка. - № 10. – 2015. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/856
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чичуліна, Метелиця.pdfосновна стаття139.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.