Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальнік, О.П.-
dc.date.accessioned2020-09-09T10:26:49Z-
dc.date.available2020-09-09T10:26:49Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8541-
dc.descriptionКальнік О.П. Аксіологічний підхід до контролю навчальних досягнень у викладанні гуманітарних дисциплін / О.П. Кальнік // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 60-63. – DOI: https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-16uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості дисциплін гуманітарного циклу з позицій аксіологічного підходу. Наголошується на необхідності виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів. Розглядаються переваги і недоліки різних методів контролю як інструменту виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів. Детально аналізуються переваги і недоліки застосування тестів у викладанні гуманітарних дисциплін, у тому числі тестів з використанням комп’ютерів. Автор приходить до висновку, що тестування має бути не основою, а лише одним із методів контролю навчальних досягнень з гуманітарних дисциплін. Разом з тестами мають використовуватися інші форми і методи, які, забезпечуючи виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів, сприяють активізації їх пізнавальної і творчої діяльності, інтелектуальному розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсон: Гельветикаuk_UA
dc.subjectаксіологіяuk_UA
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectконтроль навчальних досягненьuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.titleАксіологічний підхід до контролю навчальних досягнень у викладанні гуманітарних дисциплінuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.141.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МВ №7.1 (83.1) Кальнік.pdfСтаття238.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.