Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8541
Назва: Аксіологічний підхід до контролю навчальних досягнень у викладанні гуманітарних дисциплін
Автори: Кальнік, О.П.
Тематичні ключові слова: аксіологія
гуманітарні дисципліни
методи навчання
контроль навчальних досягнень
тестування
Дата публікації: лип-2020
Видавництво: Херсон: Гельветика
Анотація: У статті аналізуються особливості дисциплін гуманітарного циклу з позицій аксіологічного підходу. Наголошується на необхідності виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів. Розглядаються переваги і недоліки різних методів контролю як інструменту виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів. Детально аналізуються переваги і недоліки застосування тестів у викладанні гуманітарних дисциплін, у тому числі тестів з використанням комп’ютерів. Автор приходить до висновку, що тестування має бути не основою, а лише одним із методів контролю навчальних досягнень з гуманітарних дисциплін. Разом з тестами мають використовуватися інші форми і методи, які, забезпечуючи виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів, сприяють активізації їх пізнавальної і творчої діяльності, інтелектуальному розвитку.
Бібліографічний опис: Кальнік О.П. Аксіологічний підхід до контролю навчальних досягнень у викладанні гуманітарних дисциплін / О.П. Кальнік // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 60-63. – DOI: https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8541
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+МВ №7.1 (83.1) Кальнік.pdfСтаття238.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.