Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8541
Назва: | Аксіологічний підхід до контролю навчальних досягнень у викладанні гуманітарних дисциплін |
Автори: | Кальнік, О.П. |
Тематичні ключові слова: | аксіологія гуманітарні дисципліни методи навчання контроль навчальних досягнень тестування |
Дата публікації: | лип-2020 |
Видавництво: | Херсон: Гельветика |
Анотація: | У статті аналізуються особливості дисциплін гуманітарного циклу з позицій аксіологічного підходу. Наголошується на необхідності виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів. Розглядаються переваги і недоліки різних методів контролю як інструменту виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів. Детально аналізуються переваги і недоліки застосування тестів у викладанні гуманітарних дисциплін, у тому числі тестів з використанням комп’ютерів. Автор приходить до висновку, що тестування має бути не основою, а лише одним із методів контролю навчальних досягнень з гуманітарних дисциплін. Разом з тестами мають використовуватися інші форми і методи, які, забезпечуючи виявлення та оцінювання ціннісних орієнтацій студентів, сприяють активізації їх пізнавальної і творчої діяльності, інтелектуальному розвитку. |
Бібліографічний опис: | Кальнік О.П. Аксіологічний підхід до контролю навчальних досягнень у викладанні гуманітарних дисциплін / О.П. Кальнік // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 60-63. – DOI: https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-16 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8541 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+МВ №7.1 (83.1) Кальнік.pdf | Стаття | 238.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.