Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧевганова, В.Я.-
dc.contributor.authorМіняйленко, В.Г.-
dc.contributor.authorМіняйленко, І.В.-
dc.contributor.authorШвед, В.М.-
dc.date.accessioned2020-06-26T13:29:54Z-
dc.date.available2020-06-26T13:29:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7922-
dc.descriptionОсобливості застосування бенчмаркінгу для оцінювання потенціалу транспортної компанії [Електронний ресурс] / В.Я. Чевганова, В.Г. Міняйленко, І.В. Міняйленко, В.М. Швед // Modern Economics. – 2019. – № 14. – С. 272-278. – DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-42. – URL: https://modecon.mnau.edu.ua/issue-14-2019/uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто метод бенчмаркінгу, що є одним з інструментів вивчення конкурентного середовища, який дає можливість оцінити ефективність функціонування транспортного підприємства на ринку. Визначено переваги та недоліки таких видів бенчмаркінгу, як: внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчмаркінг, конкурентний бенчмаркінг та функціональний бенчмаркінг. Сформовано етапи його проведення та визначено його головні завдання. Застосовано метод бенчмаркінгу для визначення конкурентоздатності підприємства на ринку транспортних послуг. Проведено оцінювання якості основних видів послуг транспортних компаній та їх порівняння за допомогою використання бенчмаркінгу. У результаті проведеного аналізу запропоновано заходи щодо покращення діяльності транспортного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectтранспортна компаніяuk_UA
dc.titleОсобливості застосування бенчмаркінгу для оцінювання потенціалу транспортної компаніїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.47:005.511-0271-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
modecon_2019_14_44.pdfстаття494.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.