Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7922
Назва: Особливості застосування бенчмаркінгу для оцінювання потенціалу транспортної компанії
Автори: Чевганова, В.Я.
Міняйленко, В.Г.
Міняйленко, І.В.
Швед, В.М.
Тематичні ключові слова: бенчмаркінг
оцінка
якість
конкурентоспроможність
потенціал
транспортна компанія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Анотація: У статті розглянуто метод бенчмаркінгу, що є одним з інструментів вивчення конкурентного середовища, який дає можливість оцінити ефективність функціонування транспортного підприємства на ринку. Визначено переваги та недоліки таких видів бенчмаркінгу, як: внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчмаркінг, конкурентний бенчмаркінг та функціональний бенчмаркінг. Сформовано етапи його проведення та визначено його головні завдання. Застосовано метод бенчмаркінгу для визначення конкурентоздатності підприємства на ринку транспортних послуг. Проведено оцінювання якості основних видів послуг транспортних компаній та їх порівняння за допомогою використання бенчмаркінгу. У результаті проведеного аналізу запропоновано заходи щодо покращення діяльності транспортного підприємства.
Бібліографічний опис: Особливості застосування бенчмаркінгу для оцінювання потенціалу транспортної компанії [Електронний ресурс] / В.Я. Чевганова, В.Г. Міняйленко, І.В. Міняйленко, В.М. Швед // Modern Economics. – 2019. – № 14. – С. 272-278. – DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-42. – URL: https://modecon.mnau.edu.ua/issue-14-2019/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7922
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
modecon_2019_14_44.pdfстаття494.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.