Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7683
Назва: | Психологічні особливості розвитку творчої уяви студентів закладів вищої освіти |
Автори: | Яланська, С.П. |
Тематичні ключові слова: | творча уява творчість арт-практика розвиток метафоричні асоціативні зображення здобувач вищої освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України |
Анотація: | У статті розкрито психологічні особливості розвитку творчої уяви студентів засобами арт-практик в освітньому процесі закладів вищої освіти. Розкрито зміст комплексу арт-практик, зокрема, арт-вправи «Міст: «Я студент» – «Я професіонал», «Наративний продукт», «Тематичний образ» (С.П. Яланська) та методики роботи з метафоричними асоціативними зображеннями «Насіння» (О.В. Тараріна). Обґрунтовано ефективність використання арт-практик у роботі із здобувачами вищої освіти під час вивчення курсу «Психологія вищої школи» та «Психологія здоров’я та здорового способу життя». Досліджено, що комплекс арт-практик розширює можливості розкриття творчого потенціалу, сприяє розвитку творчої уяви, самовдосконалення особистості майбутніх фахівців. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви студентів закладів вищої освіти // Актуальні проблеми психології. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості : зб. наук. пр. – К., 2020. – Вип. 21. – С. 445-456. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7683 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічні особливості.docx | стаття | 32.53 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.