Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7683
Назва: Психологічні особливості розвитку творчої уяви студентів закладів вищої освіти
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: творча уява
творчість
арт-практика
розвиток
метафоричні асоціативні зображення
здобувач вищої освіти
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості розвитку творчої уяви студентів засобами арт-практик в освітньому процесі закладів вищої освіти. Розкрито зміст комплексу арт-практик, зокрема, арт-вправи «Міст: «Я студент» – «Я професіонал», «Наративний продукт», «Тематичний образ» (С.П. Яланська) та методики роботи з метафоричними асоціативними зображеннями «Насіння» (О.В. Тараріна). Обґрунтовано ефективність використання арт-практик у роботі із здобувачами вищої освіти під час вивчення курсу «Психологія вищої школи» та «Психологія здоров’я та здорового способу життя». Досліджено, що комплекс арт-практик розширює можливості розкриття творчого потенціалу, сприяє розвитку творчої уяви, самовдосконалення особистості майбутніх фахівців.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви студентів закладів вищої освіти // Актуальні проблеми психології. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості : зб. наук. пр. – К., 2020. – Вип. 21. – С. 445-456.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7683
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні особливості.docxстаття32.53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.