Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7634
Назва: Хендмейд – спосіб підвищення стресостійкості у студентів ЗВО
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: творчість
мистецтво
стресостійкі ситуації
стрес
емоційна стійкість
студентська молодь
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Анотація: Здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку стресу в студентів ЗВО. Теоретично обґрунтовано й емпірично досліджено фактори розвитку стресу та ресурсу підвищення стресостійкості в студентів ЗВО. Визначено роль творчості у підвищенні стресостійкості в студентської молоді. Застосовувано методи: теоретичні, емпіричні, інтерпретаційні. Виявлено причини та ознаки стресового напруження студентів ЗВО. Встановлено, що стрес у студентів виявляється в основному на психологічному рівні, це спричинює зниження працездатності, підвищення відволікань, погану концентрацію уваги, погіршення настрою, депресію. Виявлено, біологічні ознаки прояву стресу в більшості досліджуваних присутні у не значній кількості. Проаналізовано самооцінку студентів щодо стресостійкості до використання психологічного прийому (проведення виставки хендмейд) та після нього. Встановлено, творчий процес дає можливість відрефлексувати і знизити емоційну напругу, побачити перспективу власної діяльності, позбутися почуття невпевненості та страху, що значно підвищує стресостійкість студентської молоді. Результати аналізу факторів розвитку стресу та засобу його подолання у студентів ЗВО свідчать про те, що використання творчого підходу допомагає студентській молоді позбутися депресії і поганого настрою, не впадати у відчай у складній життєвій ситуації та знаходити вихід, зняти напругу і стрес.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Хендмейд – спосіб підвищення стресостійкості у студентів ЗВО / Н.М. Атаманчук //Актуальні проблеми психології. Том ХІ: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості : зб. наук. пр. – К. : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, 2020. – Вип. 21. – С. 6-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7634
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_стаття.docxстаття632.75 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.