Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7534
Назва: Goodwill as an accounting category = Гудвіл як облікова категорія
Автори: Верига, Ю.А.
Коба, О.В.
Нургалієва, Р.Н.
Тематичні ключові слова: гудвіл
визнання
оцінка
класифікація
ематеріальний актив
ділова репутація
goodwill
recognition
measurement
classification
intangible asset
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: В умовах сьогодення вирішальним чинником успіху стає володіння інтелектуальними ресурсами та їх ефективне використання в господарській діяльності. Важливим інструментом зміцнення конкурентоспроможності суб’єкта господарювання виступає гудвіл. Він впливає на вартість компанії й визначає її можливості в залученні коштів, пошуку стратегічних інвесторів та партнерів, побудові відносин із владою та формуванні попиту й лояльності споживачів. Проте існує ряд проблем теоретичного та практичного характеру, що стосуються його відображення в обліку, серед них тлумачення сутності гудвілу. Гудвіл залежить від комплексу заходів, спрямованих на підвищення прибутковості компанії, таланту управлінців, кваліфікації й досвіду співробітників, стану ділових відносин компанії у світі бізнесу, її репутації на ринку, досягнутої, завдяки якості продукції (робіт, послуг, товарів), а також застосуванню новітніх технологій. Гудвіл є досягненням компанії, на яке не витрачаються кошти. Гарна ділова репутація компанії характеризується сильною командою менеджерів і маркетинговою стратегією; високою якістю продукції (послуг або робіт); позитивними фінансовими показниками, корпоративною культурою, вигідним місцем розташуванням, налагодженими відносинами з постачальниками тощо. У зв’язку із цим вартість підприємства, представленого єдиним майновим комплексом, істотно відрізняється від вартості його активів. Гудвіл невіддільний від підприємства і не може бути проданий окремо. Він виникає тільки за наявності надлишкових доходів і виступає у вигляді активу, що не амортизується. Перелічені характеристики є загальновизнаними й дають змогу визначити сутність гудвілу. Узагальнення підходів до трактування поняття «гудвіл», що подається у нормативно-законодавчих актах та в науковій літературі, свідчить, що гудвіл є активом, здатним приносити економічні вигоди підприємству. Трактування цього виду активів як переваг, наявних під час всієї діяльності підприємства, обумовлює необхідність його відображення не лише в процесі придбання чи об’єднання, а й під час безперервної діяльності підприємства.
Under modern conditions, the decisive factor for success is the availability of intellectual resources and their effective use in economic activity. Goodwill acts as an important tool to strengthen the competitiveness of a business entity because it provides additional benefits to the enterprise. The article summarizes approaches to the interpretation of the concept of “goodwill”, presented in regulatory legal acts and scientific literature. It is established that both regulatory and scientific sources do not contain a single statement of the concept of “goodwill”. The signs of goodwill are defined with the aim of interpreting this concept.
Бібліографічний опис: Veryha Yu.A. Goodwill as an accounting category / Yu.A. Veryha, O.V. Koba, R.N. Nurgalieva // Економіка і регіон. – 2019. – Вип. 4 (75). – С. 146-150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7534
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верига_Коба_ЕіР_4.pdfстаття325.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.