Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7395
Назва: Впровадження систем електронного документообігу в роботу державних органів влади в Україні (на прикладі Ужгородської міської ради)
Автори: Вдовіна, О.О.
Тематичні ключові слова: електронний документообіг
інформаційний обмін
електронне урядування
електронний цифровий підпис
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Анотація: У статті проаналізовано сучасний вітчизняний досвід впровадження та використання систем електронного документообігу органами державної влади, стан організації керування електронними документаційними процесами в діяльності державних органів України як складової електронного урядування. Схарактеризовано основні ключові вузли (компоненти) системи електронного документообігу «АСКОД ».
Бібліографічний опис: Вдовіна О.О. Впровадження систем електронного документообігу в роботу державних органів влади в Україні (на прикладі Ужгородської міської ради) / О.О. Вдовіна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. – 2019. – Вип. 55. – С. 294-308.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7395
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вдовіна_2019_55.pdfстаття396.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.