Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7228
Назва: | Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів |
Автори: | Рендюк, С.П. |
Тематичні ключові слова: | управління пізнавальною діяльністю організація навчального процесу суб’єкт-суб’єктна взаємодія самостійна робота педагогічні технології навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Анотація: | У статті, з метою пошуку нових форм і методів організації навчального процесу, підвищення зацікавленості студентів до засвоєння навчального матеріалу і власного професійного становлення, розглядаються основні дидактичні умови управління їхньою пізнавальною діяльністю. |
Бібліографічний опис: | Рендюк С.П. Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів / С.П. Рендюк // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 20. – С. 219-223. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7228 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рендюк_vpm_2017_20_48 (1).pdf | стаття | 276.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.