Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7228
Назва: Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів
Автори: Рендюк, С.П.
Тематичні ключові слова: управління пізнавальною діяльністю
організація навчального процесу
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
самостійна робота
педагогічні технології навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Анотація: У статті, з метою пошуку нових форм і методів організації навчального процесу, підвищення зацікавленості студентів до засвоєння навчального матеріалу і власного професійного становлення, розглядаються основні дидактичні умови управління їхньою пізнавальною діяльністю.
Бібліографічний опис: Рендюк С.П. Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів / С.П. Рендюк // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 20. – С. 219-223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7228
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рендюк_vpm_2017_20_48 (1).pdfстаття276.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.