Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6777
Назва: Психологічні аспекти мотивації майбутніх учителів до творчої діяльності
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: мотивація
майбутній учитель
творча діяльність
творча компетентність
психологічні умови
Дата публікації: 2013
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАН України
Анотація: У сучасному освітньому просторі ставляться нові вимоги до формування та розвитку творчої особистості. Сьогодення вимагає перебудови, що, особливо, стосується підготовки майбутніх учителів: принципів, підходів до навчання та виховання у вищих навчальних закладах. В умовах особистісно-орієнтованого навчання пріоритет надається мотивації до наукових знань і оволодінню ними на теоретичному рівні пізнання, що сприяє більш глибокому засвоєнню навчальних дисциплін і забезпечує творчу діяльність студентів.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Психологічні аспекти мотивації майбутніх учителів до творчої діяльності / С.П. Яланська // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. – К. : ІП НАНУ, 2013. – Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Вип. 24. – С. 783-793.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6777
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні аспекти мотивації вчителів до творчої діяльності.pdfСтаття362.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.