Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6774
Назва: | Проблема развития творческой компетентности педагога = Проблема розвитку творчої компетентності педагога |
Автори: | Яланська, С.П. Атаманчук, Н.М. |
Тематичні ключові слова: | art creativity teacher development of creative competence individual work educational process мистецтво творчість вчитель розвиток творчої компетентності індивідуальна робота навчальний процес искусство творчество педагог развитие творческой компетентности индивидуальная работа учебный процесс |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Praha: Nemoros |
Анотація: | The article is devoted to the problem of practical analysis of teacher’s creative
competence development. The article gives the stages of future teacher’s creative competence
development, they are: preparatory, diagnostic and developmental. The author makes a conclusion
that the development of future teacher’s creative competence is as more successful as more
consciously is the process of forming the student’s features, which provide his creative realization
in the future professional activity. The short characteristics of the author’s program of future
teacher’s creative competence development is given. The results of the experimental work have
given the basis to consider the future teacher’s creative competence development possible in the
conditions of educational process of the Higher Educational Establishment; proved the usage
effectiveness of the developed model of the future teacher’s creative competence development. Стаття присвячена проблемі практичного аналізу розвитку творчої компетентності вчителя. У статті наведено етапи розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, це: підготовчий, діагностичний та розвивальний. Автор робить висновок, що розвиток творчої компетентності майбутнього вчителя є настільки ж успішним, наскільки свідомішим є процес формування особливостей учня, які забезпечують його творчу реалізацію в майбутній професійній діяльності. Наведено короткі характеристики авторської програми розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя Результати експериментальної роботи створили основу вважати можливим розвиток творчої компетентності майбутнього вчителя в умовах навчального процесу ВНЗ; доведено ефективність використання розробленої моделі розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя. Статья посвящена проблеме практического анализа развития творческой компетентности учителя. В статье приведены этапы развития творческой компетентности будущего учителя: подготовительная, диагностическая и развивающая. Автор делает вывод о том, что развитие творческой компетентности будущего учителя является более успешным, чем более осознанным является процесс формирования черт студента, обеспечивающих его творческую реализацию в будущей профессиональной деятельности. Дается краткая характеристика авторской программы развития творческой компетентности будущего учителя. Результаты экспериментальной работы дали основание считать развитие творческой компетентности будущего учителя возможным в условиях образовательного процесса высшего учебного заведения; доказана эффективность использования разработанной модели развития творческой компетентности будущего учителя. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Проблема развития творческой компетентности педагога / С.П. Яланська, Н.М. Атаманчук // Modern Science – Moderní věda. – Praha : Nemoros, 2015. – № 4. – С. 67-72. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6774 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема развития творческой компетентности педагога.pdf | Стаття | 190.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.