Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6774
Назва: Проблема развития творческой компетентности педагога = Проблема розвитку творчої компетентності педагога
Автори: Яланська, С.П.
Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: art
creativity
teacher
development of creative competence
individual work
educational process
мистецтво
творчість
вчитель
розвиток творчої компетентності
індивідуальна робота
навчальний процес
искусство
творчество
педагог
развитие творческой компетентности
индивидуальная работа
учебный процесс
Дата публікації: 2015
Видавництво: Praha: Nemoros
Анотація: The article is devoted to the problem of practical analysis of teacher’s creative competence development. The article gives the stages of future teacher’s creative competence development, they are: preparatory, diagnostic and developmental. The author makes a conclusion that the development of future teacher’s creative competence is as more successful as more consciously is the process of forming the student’s features, which provide his creative realization in the future professional activity. The short characteristics of the author’s program of future teacher’s creative competence development is given. The results of the experimental work have given the basis to consider the future teacher’s creative competence development possible in the conditions of educational process of the Higher Educational Establishment; proved the usage effectiveness of the developed model of the future teacher’s creative competence development.
Стаття присвячена проблемі практичного аналізу розвитку творчої компетентності вчителя. У статті наведено етапи розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, це: підготовчий, діагностичний та розвивальний. Автор робить висновок, що розвиток творчої компетентності майбутнього вчителя є настільки ж успішним, наскільки свідомішим є процес формування особливостей учня, які забезпечують його творчу реалізацію в майбутній професійній діяльності. Наведено короткі характеристики авторської програми розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя Результати експериментальної роботи створили основу вважати можливим розвиток творчої компетентності майбутнього вчителя в умовах навчального процесу ВНЗ; доведено ефективність використання розробленої моделі розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя.
Статья посвящена проблеме практического анализа развития творческой компетентности учителя. В статье приведены этапы развития творческой компетентности будущего учителя: подготовительная, диагностическая и развивающая. Автор делает вывод о том, что развитие творческой компетентности будущего учителя является более успешным, чем более осознанным является процесс формирования черт студента, обеспечивающих его творческую реализацию в будущей профессиональной деятельности. Дается краткая характеристика авторской программы развития творческой компетентности будущего учителя. Результаты экспериментальной работы дали основание считать развитие творческой компетентности будущего учителя возможным в условиях образовательного процесса высшего учебного заведения; доказана эффективность использования разработанной модели развития творческой компетентности будущего учителя.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Проблема развития творческой компетентности педагога / С.П. Яланська, Н.М. Атаманчук // Modern Science – Moderní věda. – Praha : Nemoros, 2015. – № 4. – С. 67-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6774
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема развития творческой компетентности педагога.pdfСтаття190.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.