Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6754
Назва: Авторська концепція підручників з біології на засадах компетентнісного підходу до навчання
Автори: Рибалко, Л.М.
Тематичні ключові слова: концепція
підручник з біології
еколого-еволюційний підхід
природничо-наукова компетентність
предметна компетентність з біології
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інститут педагогіки НАПН України
Анотація: У статті розкрито положення авторської концепції системи підручників з біології для 6-11 класів, в яких втілено еколого-еволюційний і компетентнісний підходи до навчання. Обґрунтовано специфіку реалізації еколого-еволюційного підходу у структурі та змісті системи підручників з біології. Схарактеризовано ідеї еволюції та екоцентризму як концептуальні еколого-еволюційного підходу; спрямованість змісту підручників на формування в учнів предметної компетентності з біології та природничо-наукової компетентності загалом. Доведено необхідність дотримання при написанні підручників з біології відповідного алгоритму, що забезпечує реалізацію компетентнісно орієнтованого навчання.
Бібліографічний опис: Рибалко Л.М. Авторська концепція підручників з біології на засадах компетентнісного підходу до навчання / Л.М. Рибалко // Проблеми сучасного підручника. – К. : Ін-т педагогіки НАПН України. – 2017. – Вип. 18. – С. 192-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6754
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко_стаття.docСтаття96.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.