Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6754
Назва: | Авторська концепція підручників з біології на засадах компетентнісного підходу до навчання |
Автори: | Рибалко, Л.М. |
Тематичні ключові слова: | концепція підручник з біології еколого-еволюційний підхід природничо-наукова компетентність предметна компетентність з біології |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Інститут педагогіки НАПН України |
Анотація: | У статті розкрито положення авторської концепції системи підручників з біології для 6-11 класів, в яких втілено еколого-еволюційний і компетентнісний підходи до навчання. Обґрунтовано специфіку реалізації еколого-еволюційного підходу у структурі та змісті системи підручників з біології. Схарактеризовано ідеї еволюції та екоцентризму як концептуальні еколого-еволюційного підходу; спрямованість змісту підручників на формування в учнів предметної компетентності з біології та природничо-наукової компетентності загалом. Доведено необхідність дотримання при написанні підручників з біології відповідного алгоритму, що забезпечує реалізацію компетентнісно орієнтованого навчання. |
Бібліографічний опис: | Рибалко Л.М. Авторська концепція підручників з біології на засадах компетентнісного підходу до навчання / Л.М. Рибалко // Проблеми сучасного підручника. – К. : Ін-т педагогіки НАПН України. – 2017. – Вип. 18. – С. 192-200. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6754 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної культури та спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибалко_стаття.doc | Стаття | 96.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.