Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6750
Назва: | Екологізація змісту навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підход |
Автори: | Рибалко, Л.М. |
Тематичні ключові слова: | екологізація навчання природничі дисципліни еколого-еволюційний підхід |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського |
Анотація: | Застосування еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів дає змогу забезпечити екологізацію та фундаменталізацію природничо-наукової освіти, формування в молодого покоління основ цілісного уявлення про природу, екологічної свідомості, ключової природничо-наукової компетентності, дотримання правил екологічно безпечної поведінки в навколишньому природному середовищі |
Бібліографічний опис: | Рибалко Л.М. Екологізація змісту навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходу / Л.М. Рибалко // Інноваційні наукові засади у сфері педагогічних і психологічних наук : матеріали міжн. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р. – К. : Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського, 2019. – С. 38-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6750 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної культури та спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РибалкоЛМ__тези.docx | Стаття | 265.53 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.