Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6750
Назва: Екологізація змісту навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підход
Автори: Рибалко, Л.М.
Тематичні ключові слова: екологізація навчання
природничі дисципліни
еколого-еволюційний підхід
Дата публікації: 2019
Видавництво: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського
Анотація: Застосування еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів дає змогу забезпечити екологізацію та фундаменталізацію природничо-наукової освіти, формування в молодого покоління основ цілісного уявлення про природу, екологічної свідомості, ключової природничо-наукової компетентності, дотримання правил екологічно безпечної поведінки в навколишньому природному середовищі
Бібліографічний опис: Рибалко Л.М. Екологізація змісту навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходу / Л.М. Рибалко // Інноваційні наукові засади у сфері педагогічних і психологічних наук : матеріали міжн. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р. – К. : Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського, 2019. – С. 38-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6750
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РибалкоЛМ__тези.docxСтаття265.53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.