Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorГирка, А.-
dc.contributor.authorМироненко, І.-
dc.date.accessioned2020-02-14T10:56:34Z-
dc.date.available2020-02-14T10:56:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6660-
dc.descriptionMokliak M.V. Features of modern strategic control of enterprise marketing activity / M.V. Mokliak, A. Hyrka, I. Myronenko // Економіка і регіон. – 2019. – № 3 (74). – С. 65-70. – DOI 10.26906/еір.2019.3(74).1765uk_UA
dc.description.abstractThe present article contains a study of the contemporary principles of enterprise’s management. As it is known, the principles are the basis of knowledge about the processes and phenomena. These named principles such as goal, planning, strategy, management, and control give the correct direction to achieve the maximum profitability of the product production. Modern marketing today is the most important field of activity of any enterprise which task is to bind the processes of the enterprise and the customers with a purpose of satisfying the customer’s needs and receiving the profit by the enterprise. Marketing functions can be very large, but they are subject to one of the most important goals such as profit and the existence of the enterprise in the long-term outlook.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються сучасні маркетингові принципи управління підприємством.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectbusiness planninguk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectproduction, strategyuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectбізнес-плануванняuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleFeatures of modern strategic control of enterprise marketing activity = Особливості сучасного стратегічного контролю маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc65.011-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ENGLISH Мокляк М.В Гирка, Мироненко.docxСтаття43.39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.