Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалайда, Т.О.-
dc.contributor.authorДяченко, Ю.О.-
dc.date.accessioned2020-02-14T10:17:53Z-
dc.date.available2020-02-14T10:17:53Z-
dc.date.issued2020-01-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6658-
dc.descriptionГалайда Т.О. Застосування стрес-менеджменту в моделях мотивації праці торговельного персоналу / Т.О. Галайда, Ю.О. Дяченко // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Вип. 6 (74). – С. 34-40. – DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-6-30uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питань ефективної мотивації праці торговельного персоналу шляхом попередження та подолання емоційного й професійного вигорання внаслідок тривалого впливу стресових ситуацій на робочому місці. Розкрито значення стрес-менеджменту у формуванні мотиваційних моделей з урахуванням специфіки та сучасних тенденцій розвитку торговельного підприємництва й вимог до ефективного продавця. Запропоновано заходи щодо попередження емоційного вигорання працівників на торговельному підприємстві. Розглянуто індикатори виявлення симптомів емоційного вигорання працівників внаслідок дії стресу. Розроблено складові мотиваційної моделі для торговельних працівників ізастосуванням методів стрес-менеджменту. Доведено, що ефективне управління персоналом торговельного підприємства може реалізовуватись за допомогою антистресової мотивації працівників та сприяти підвищенню результативності діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київuk_UA
dc.subjectторговельний персоналuk_UA
dc.subjectефективний продавецьuk_UA
dc.subjectстрес-менеджментuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотиваційна модельuk_UA
dc.subjectрезультативність праціuk_UA
dc.titleЗастосування стрес-менеджменту в моделях мотивації праці торговельного персоналу = Application of stress management in models of motivation of trade personneluk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc005.95:331.101:339.17-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галайда_Дяченко_2019.pdfОсновна стаття243.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.