Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6558
Назва: Аналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності бренда
Автори: Добрянська, В.В.
Верпета, Я.В.
Тематичні ключові слова: маркетингова політика
бренди
нюсджекінг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Верпета Я.В. Аналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності бренда / Я.В. Верпета; наук. керівн. В.В. Добрянська // Тези 71-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 22 квітня – 17 травня 2019 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – Т. 1. – С. 483–484.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6558
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71 конф. Т.1-484-485.pdf285.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.