Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6389
Назва: Features of the Formation and Implementation of the Enterprise Business Strategy = Особливості формування та реалізації бізнес-стратегії підприємства
Автори: Кулакова, С.Ю.
Чевганова, В.Я.
Новікова, О.Ф.
Тематичні ключові слова: strategy
business strategy
implementation of business strategy of the enterprise
competitive advantages
competitiveness
стратегія
бізнес-стратегія
реалізація бізнес-стратегії підприємства
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: The conducted analysis of scientific literature allowed to highlight such strategic decision-making levels as "corporate strategy", "business strategy", "functional strategy", "operational strategy". The existing theoretical approaches to the definition of the category "business strategy" are considered, their importance and role in the activity of the enterprise are disclosed, the main tasks which it must perform at the level of business are formulated
Проведений аналіз наукової літератури дозволив виділити такі стратегічні рівні прийняття рішень, як корпоративна стратегія, бізнес-стратегія, функціональна стратегія, операційна стратегія. Розглянуто існуючі теоретичні підходи до визначення категорії «бізнес-стратегія», розкрито її значення та роль у діяльності підприємства, сформульовано основні завдання, які вона має виконувати на рівні бізнесу. Удосконалено організаційно-економічний механізм формування й реалізації бізнес-стратегії підприємства шляхом уточнення функцій і завдань суб’єктів її реалізації, що дозволило виділити методи, важелі, інформаційне та нормативне забезпечення, а також інструменти стратегічного планування на підприємстві.
Бібліографічний опис: Kulakova S.Yu. Features of the Formation and Implementation of the Enterprise Business Strategy / S.Yu. Kulakova, V.Ja. Chevhanova, O.F. Novikova // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – № 2 (73). – С. 60–72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6389
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Економіка і регіон. 2019. № 2 (73)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 (73) оригінал (Кулакова С.).pdfнаукова стаття1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.