Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6325
Назва: | The system of corporate identity visual elements while forming the company’s image = Система візуальних елементів корпоративної ідентичності при формуванні іміджу компанії |
Автори: | Муллер, М.В. Корнієнко, М.В. Савченко, В. |
Тематичні ключові слова: | corporate identity fidelity identity image visual elements ідентичність корпоративна ідентичність імідж лояльність, візуальні елементи.тивна ідентичність, імідж, лояльність, візуальні елементи. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка |
Анотація: | The article explores the term “identity” and in particular “corporate identity”, which means the employees’ awareness of the organization’s value, their place in it, the creation of the “we” sense and the pride of affiliation to their organization. It is proved that among the basic elements of corporate identity the visual ones – symbols, signs, corporate
color and font, form and composition – play the main role. This is because of the subconscious perception of visual information, and therefore, a greater emotional
reaction. Due to the knowledge of the psychological peculiarities of perception in design and the ability to synthesize them into a single whole, it is possible to significantly improve the quality of a corporate style creation withing the organization Наголошено на важливості для будь-якої організації, в тому числі й комерційної, такого феномена, як корпоративна культура і корпоративна ідентичність. Їх наявність підвищує ефективність діяльності організації, сприяє реалізації цілей та поліпшує її сприйняття громадськістю. До того ж корпоративна ідентичність сприяє реалізації цілей брендингу. Досліджено поняття «ідентичність» і, зокрема, «корпоративна ідентичність», яка означає усвідомлення працівником цінності організації, свого місця в ній, породження почуття «ми» та гордості за приналежність до своєї організації. Доведено, що серед основних елементів корпоративної ідентичності головну роль відіграють візуальні: символи, знаки, фірмові колір та шрифт, форма, композиція. Це пояснюється підсвідомим сприйняттям візуальної інформації, а отже, більш емоційною реакцією. Завдяки знанням особливостей психології сприйняття в дизайні й умінням синтезувати їх у єдине ціле можна значно підвищити якість створення фірмового стилю організації. |
Бібліографічний опис: | Muller M.V. The system of corporate identity visual elements while forming the company’s image / M.V. Muller, M.V. Korniienko // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – № 1 (72). – С. 101–107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6325 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму Економіка і регіон. 2019. № 1 (72) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1 (72) оригінал (Муллер).pdf | наукова стаття | 313.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.