Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2015Storytellig як сучасний інструмент маркетингуМокляк, М.В.; Бондарчук, М.І.
2016Аутсорсинг у сфері маркетингу: розвиток та використання провідними корпораціями світуЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Безрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2016Маркетинг інновацій у міжнародній діяльності підприємстваМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.
2016Маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності банкуМокляк, М.В.; Бондарчук, М.І.
3-сер-2014Перспективи розвитку ринку послуг України у зовнішньоекономічному середовищіМірошниченко, В.Т.
бер-2017Трейд-маркетинг як основний інструмент стимулювання збуту аграрної продукції на міжнародних ринкахМокляк, М.В.
2016Using of marketing communications in agricultural enterpriseЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
2015Особливості маркетингових досліджень рекламної діяльностіПопова, Ю.М.
2017Satellite navigation system marketing = Маркетинг систем супутникової навігаціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Добрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
лис-2017Маркетингова логістика на підприємстві як джерело конкурентних перевагМокляк, М.В.