Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2016Using of marketing communications in agricultural enterpriseЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
тра-2017Маркетингові комунікації, як засіб просування аграрної продукції на світовий ринокНовицька, І.В.
жов-2017Становлення та перспективи розвитку ринку органічної продукції в УкраїніНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
тра-2017Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного секторуНовицька, І.В.
лют-2018Світовий досвід просування органічної продукціїНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
лип-2016TNC activity on the world market of information technologiesПопова, Ю.М.; Мокляк, М.В.; Буряк, А.А.; Радченко, Л.М.; Новицька, І.В.
2018Дипломатичний і діловий протоколЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
2018Features of the Application of Digital Strategy and Customer Journey Mapping to Promote Organic Products = Особливості застосування digital - стратегії та customer journey mapping для просування органічної продукціїКузняк, Б.Я.; Новицька, І.В.; Хаустова, Е.О.
2019Управління просуванням органічної продукції через канали розподілуНовицька, І.В.
6-гру-2019Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринокЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Рончевіч, А.