Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
29-лип-2016Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга = Вибір засобів розповсюдження реклами методом комплексної (інтегральної) оцінки об'єктів маркетингуДобрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
2017Investigation of «Cool» Brands Influence on the Domestic Customer Market = Дослідження впливу cool-брендів на вітчизняному споживчому ринкуДобрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.; Гузевська, Л.С.
29-лип-2016Маркетинг інновацій підприємства агропромислового комплексуКузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
2017Satellite navigation system marketing = Маркетинг систем супутникової навігаціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Добрянська, В.В.; Мірошниченко, В.Т.
2018Marketing Innovative Policy at Meat Food Market = Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктівКузняк, Б.Я.; Добрянська, В.В.; Титаренко, Л.М.
2019Аналіз світового досвіду використання нюсджекінга для підвищення впізнаваності брендаДобрянська, В.В.; Верпета, Я.В.
2019Маркетинг віртуальних моделей товарівДобрянська, В.В.
2019Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринкиТитаренко, Л.М.; Добрянська, В.В.; Бикова, К.Ю.
січ-2020Управління товарним асортиментом продукції лісогосподарських підприємствДобрянська, В.В.; Сіренко, О.В.