Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДевадзе, А.Х.-
dc.contributor.authorКордзаія, І.А.-
dc.contributor.authorЧичуліна, К.В.-
dc.date.accessioned2019-11-01T07:44:28Z-
dc.date.available2019-11-01T07:44:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6276-
dc.descriptionDevadze A. Problems of the international tourism market improvement in Georgia / A. Devadze, I. Kordzaia, K. Chichulina // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – № 1 (72). – С. 17–27.uk_UA
dc.description.abstractВиконано аналіз сучасного стану міжнародного туризму Грузії. На цій основі розроблено комплекс заходів і практичних рекомендацій для підвищення конкурентоспроможності туристичного ринку Грузії на світовому ринку міжнародних туристичних послуг, що безпосередньо впливає на розвиток економіки країни.uk_UA
dc.description.abstractThe paper analyzes the current state of the international tourism market development and presents current problems hampering its development in Georgia. Based on this analysis, the authors offer practical recommendations to improve the competitiveness of the tourism Georgia market in the world market of international tourism services. This has a direct impact on the economic development of the countryuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectтуристичний потенціалuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.subjectполітика туризмуuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectreengineeringuk_UA
dc.subjectlogistic conceptuk_UA
dc.subjectclassification criteriauk_UA
dc.titleProblems of the international tourism market improvement in Georgia = Проблеми вдосконалення міжнародного туристичного ринку Грузіїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.48-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу
Економіка і регіон. 2019. № 1 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 (72) оригінал.pdfнаукова стаття476.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.