Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/616
Назва: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств
Автори: Потапюк, І.П.
Денісов, В.
Репало, К.В.
Шатравка, А.А.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю підприємств
комплекс маркетингу
marketing
marketing mix
Дата публікації: 2016
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Анотація: У статті підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування маркетингової діяльності підприємств, яка базується на основі комплексу маркетингу. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок.
Іn this article are subject to review questions about the theoretical foundation of marketing activity of the enterprises, which is based on the marketing mix. Identify and analyze the main components of the marketing mix (product, price, channel, promotion), by which the company impact on the market.
Бібліографічний опис: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І.П.Потапюк, В. Денісов, К.В.Репало, А.А. Шатравка // Економічний форум. – 2016. – № 3. – С. 235-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/616
ISSN: 2308-8559
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потапюк, Денісов, Репало, Шатравка.pdfОсновна стаття183.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.