Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6146
Назва: Особливості бренд-менеджменту на підприємстві
Автори: Маховка, В.М.
Трященко, О.К.
Шевченко, А.А.
Тематичні ключові слова: бренд
бренд-менеджмент
управління підприємством
еволюція розвитку бренду
Дата публікації: 2019
Видавництво: Східноукраїнський інститут економіки та управління, Запоріжжя
Анотація: У статті висвітлюється питання специфіки управління бренд-менеджментом на підприємстві та важливість його розвитку. Основою для більш детального аналізу даного питання були взяті наукові праці та статті зарубіжних і вітчизняних авторів, які розглядають терміни «бренд» і «бренд-менеджмент» як складову маркетингового управління підприємством. Дослідивши на прикладах популярних брендів з давньою історією їх структуру та зміст, можна стверджувати, що «бренд» виступає в ролі нематеріального активу підприємства.
Бібліографічний опис: Маховка В.М. Особливості бренд-менеджменту на підприємстві / В.М. Маховка, А.А. Шевченко, О.К. Трященко // Регіональна економіка та управління. – 2019. – № 2 (24). – С. 24-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6146
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_маховка_Тряшенко_Шевченко.pdf370.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.