Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/599
Назва: Антикризове управління підприємствами туристичної галузі України
Автори: Маркіна, І.А.
Маховка, В.М.
Тематичні ключові слова: туризм
антикризове управління
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтава: ФОП Гаража М.М.
Анотація: Монографія присвячена теоретико-методичним та прикладним положенням і рекомендаціям щодо формування системи антикризового управління туристичними підприємствами. У роботі проведено комплексне дослідження теоретичних, методичних і практичних аспектів формування системи антикризового управління туристичними підприємствами. Досліджено теоретико-методичні засади антикризового управління підприємствами, узагальнено підходи до визначення термінів «криза» та «антикризове управління», поглиблено теоретичні основи формування системи антикризового управління на підприємствах, що дозволило обґрунтувати особливості антикризового управління туристичними підприємствами в ринкових умовах господарювання. Проаналізовано стан та особливості розвитку туристичної галузі України в умовах кризи, визначено основні фактори, що впливають на розвиток вітчизняного ринку туризму. Обґрунтовано методичні підходи до оцінки організації управління підприємствами сільського (зеленого) туризму на основі використання емпіричних методів. Запропоновано впровадження сучасних організаційних форм та підсистем управління підприємствами туристичного бізнесу як превентивних антикризових заходів, шляхом створення віртуального об’єднання туристичних підприємств та визначення його складових, ресурсного й організаційно-економічного забезпечення. Обґрунтовано організаційно-методичне забезпечення управління віртуальним об’єднанням туристичних підприємств, а також визначено інформаційно-рекламне забезпечення управління підприємствами сільського (зеленого) туризму. Розрахована для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, хто цікавиться питаннями формування антикризового управління туристичними підприємствами.
Бібліографічний опис: Маркіна І.А. Антикризове управління підприємствами туристичної галузі України : монографія / І.А. Маркіна, В.М. Маховка. – Полтава : Гаража М. М., 2016. – 151 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/599
ISBN: 978-966-2989-44-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
моторафія.pdf282.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.