Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5982
Назва: | Цифрові компетенції в сфері вищої освіти: задум, реалізація, результат |
Автори: | Краус, Н.М. Краус, К.М. Болдирєва, Л.М. |
Тематичні ключові слова: | цифрова освіта цифрові компетенції цифрові професії цифрові комп’ютерні технології |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Класичний приватний університет, Запоріжжя |
Анотація: | У статті обґрунтовано сутність цифровізації освіти як такої, що базується на використанні в освітньому процесі цифрових комп’ютерних технологій. Зміст цифрової компетентності обґрунтовано з урахуванням того, що вона включає критичне й відповідальне використання цифрових технологій та взаємодію з ними в ході навчання, роботи і життя у соціумі. Розглянуто завдання, що ставляться перед владою всіх рівнів економічної агрегації й потребують вирішення для прискореної цифровізації освіти. Охарактеризовані цифрові технології висувають на перший план питання про формування цифрових компетенцій, необхідних для системної модернізації інституту освіти. Запропоновано модель формування й управління цифровою освітою в Україні, визначено зміст цифрових компетенцій, новітніх спеціальностей та цифрових професій. |
Бібліографічний опис: | Краус Н.М. Цифрові компетенції в сфері вищої освіти: задум, реалізація, результат / Н.М. Краус, К.М. Краус, Л.М. Болдирєва // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. – 2019. – № 1. – С. 4-9. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5982 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра менеджменту і логістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Краус_Копія статті.pdf | Стаття | 324.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.