Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5968
Назва: Особливості розвитку громадських просторів у контексті формування торгівельних комплексів
Автори: Апатенко, Т.М.
Безлюбченко, О.С.
Литвиненко, Т.П.
Тематичні ключові слова: громадський простір
торговельний центр
торговельний комплекс
торгівельний мол
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Сьогодні громадсько-міські простори, у тому числі й торговельні комплекси, об’єднують багато різних груп населення, що мешкають у міських умовах й змінюються паралельно із розвитком міста. Коли виникли перші міста, торговельна діяльність здійснювалася на відкритих просторах. У сучасних містах публічні простори мають інший вигляд завдяки тому, що вони є майданчиком для спілкування, що в епоху Інтернету та соціальних мереж робить торговий центр потужним центром тяжіння. Це дослідження в основному розглядає питання «громадсько-міських характеристик» торговельних комплексів (центрів), які інтерпретують характеристики міського простору як частини громадського простору.
Бібліографічний опис: Апатенко Т.М. Особливості розвитку громадських просторів у контексті формування торгівельних комплексів / Т.М. Апатенко, О.С. Безлюбченко, Т.П. Литвиненко // Building Innovations – 2019 : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. укр.-азерб. конф. (Полтава, 23–24 травня 2019 р.). –Полтава : ПолтНТУ, 2019. – С. 231–233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5968
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytvynenko Baku 2019 2.pdfОсновна стаття1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.