Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5928
Назва: | Особливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter |
Автори: | Фурсова, Н.А. Козак, О.Є. |
Тематичні ключові слова: | жанр розробка мережева комп'ютерна гра ігролад Multiplayer First-Person Shooter |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Приазовський державний технічний університет, Маріуполь |
Анотація: | У статті досліджено особливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter. Проаналізовано поняття «гра» в індустрії розробки комп’ютерних ігор, визначено його недетермінований характер та категорії комп’ютерних ігор. Встановлено, що розробка комп’ютерних ігор подібна до розробки програмного забезпечення, разом з тим виявлено ключові відмінності. Представлено етапи розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter та використаний програмний інструментарій. Розглянуто послідовність взаємодії гравця з грою поза ігровою сесією та безпосередньо під час ігрової сесії. |
Бібліографічний опис: | Фурсова Н.А. Особливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter / Н.А. Фурсова, О.Є. Козак // Наука і виробництво : міжвуз. тем. зб. наук. пр. – Маріуполь : ПДТУ, 2019. – № 1 (20). – C. 200-206. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5928 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fursova_Kozak_2019.pdf | 541.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.