Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальнік, О.П.-
dc.date.accessioned2019-06-10T07:32:02Z-
dc.date.available2019-06-10T07:32:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5925-
dc.descriptionКальнік О.П. Оцінювання рівня готовності майбутніх фахівців до міжкультурної комунікації / О.П. Кальнік // Молодий вчений. – 2019. – № 5. – С. 101-104.uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються різні підходи до визначення рівня готовності майбутніх фахівців до міжкультурної комунікації. Міжкультурна комунікація розуміється як процес вербального і невербального спілкування між носіями різних мов і культур. Аналізується вітчизняний і зарубіжний досвід, зокрема критерії і методи оцінювання рівня готовності до міжкультурної комунікації. Констатується, що єдиного підходу до вирішення цього питання не існує. Наголошується на необхідності поєднання найкращого з існуючих підходів з урахуванням специфіки конкретної навчальної дисципліни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво "Молодий вчений"uk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk_UA
dc.titleОцінювання рівня готовності майбутніх фахівців до міжкультурної комунікаціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalnik_stattia_Doc.docОсновна стаття92 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.