Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргун, В.В.-
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.date.accessioned2019-06-08T10:35:56Z-
dc.date.available2019-06-08T10:35:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5878-
dc.descriptionМоргун В.В. Заходи оптимізації ціноутворення на підприємстві [Електронний ресурс] / В.В. Моргун, В.Б. Васюта // Інфраструктура ринку. – 2019. – № 28. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/ 28-2019uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль ціноутворення для функціонування та розвитку підприємства. Цінова політика підприємства включає в себе комплекс заходів щодо визначення ціни, знижок, умов оплати за вироблену продукцію з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку. Ціноутворення є складовою роботи з визначення першочергових стратегічних цілей на сучасному підприємстві. Проаналізовано процес формування цін, вплив цінової політики на прибуток, результат та ефективність діяльності підприємства. На основі проведених досліджень було розроблено та запропоновано до впровадження механізм формування та реалізації цінової політики підприємства, алгоритм визначення рівня цін на продукцію та сформульовано основні шляхи зниження її собівартості. Для вдосконалення процесу ціноутворення на продукцію підприємства пропонується використовувати стратегію ціна – якість. Це буде сприяти підвищенню конкурентоспроможності продукції підприємства та розширенню діапазону потенційних споживачівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.titleЗаходи оптимізації ціноутворення на підприємствіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моргун_Васюта.pdfосновний текст560.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.