Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5878
Назва: Заходи оптимізації ціноутворення на підприємстві
Автори: Моргун, В.В.
Васюта, В.Б.
Тематичні ключові слова: підприємство
ціна
оптимізація
ціноутворення
цінова політика
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Анотація: У статті розглянуто роль ціноутворення для функціонування та розвитку підприємства. Цінова політика підприємства включає в себе комплекс заходів щодо визначення ціни, знижок, умов оплати за вироблену продукцію з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку. Ціноутворення є складовою роботи з визначення першочергових стратегічних цілей на сучасному підприємстві. Проаналізовано процес формування цін, вплив цінової політики на прибуток, результат та ефективність діяльності підприємства. На основі проведених досліджень було розроблено та запропоновано до впровадження механізм формування та реалізації цінової політики підприємства, алгоритм визначення рівня цін на продукцію та сформульовано основні шляхи зниження її собівартості. Для вдосконалення процесу ціноутворення на продукцію підприємства пропонується використовувати стратегію ціна – якість. Це буде сприяти підвищенню конкурентоспроможності продукції підприємства та розширенню діапазону потенційних споживачів
Бібліографічний опис: Моргун В.В. Заходи оптимізації ціноутворення на підприємстві [Електронний ресурс] / В.В. Моргун, В.Б. Васюта // Інфраструктура ринку. – 2019. – № 28. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/ 28-2019
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5878
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моргун_Васюта.pdfосновний текст560.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.