Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5723
Назва: Основні напрямки дій підприємств в рамках концепції маркетингу інновацій
Автори: Христенко, О.В.
Більчич, Л.А.
Тематичні ключові слова: інноваційна діяльність підприємств
маркетинг
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Христенко О.В. Основні напрямки дій підприємств в рамках концепції маркетингу інновацій / О.В. Христенко, Л.А. Більчич // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 437–438.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5723
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
437-438.pdf392.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.