Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5705
Назва: Брендинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Дрогомирецька, М.І.
Мінаєв, М.М.
Тематичні ключові слова: рекламна діяльність
брендинг
імідж підприємства
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Дрогомирецька М.І. Брендинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства / М.І. Дрогомирецька, М.М. Мінаєв // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 431–432.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5705
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
431-433.pdf324.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.