Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5639
Назва: Роль бенчмаркінгу у інноваційному розвитку підприємства
Автори: Шевченко, О.М.
Казак, О.О.
Жовнір, Н.М.
Марчишинець, О.В.
Тематичні ключові слова: бенчмаркінг
інновації
бізнес
конкуренція
мале підприємство
Дата публікації: жов-2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Досліджено концептуальні засади формування інноваційної активності підприємств із застосуванням ефективного інструменту маркетингового управління – бенчмаркінгу. Доведено необхідність ефективного використання потенціал бенчмаркінгу у інноваційному розвитку малих підприємств. Зазначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню бенчмакітнгу на підприємствах в Україні.
Бібліографічний опис: Шевченко О.М. Роль бенчмаркінгу у інноваційному розвитку підприємства / О.М. Шевченко, О.О. Казак, Н.М. Жовнір, О.В. Марчишинець // Technology, Engineering and Science – 2018: зб. наук. праць І Міжнар. наук.-практ. конф., 24 – 25 жовт. 2018 р., Лондон. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С.114–116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5639
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_Shevchenko_O_Kazak_O.docx21.95 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.