Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5562
Назва: Сутність антикризового управління торгівельним підприємством
Автори: Васюта, В.Б.
Кульбашний, Д.С.
Подобівська, І.М.
Тематичні ключові слова: торговельне підприємство
антикризове управління
Дата публікації: лис-2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: В країнах з розвиненою ринковою економікою антикризове управління є невід’ємним елементом системи управління підприємства, що являє собою систему заходів спрямованих на запобігання кризових явищ, а у випадку їх настання – розробку заходів на вихід підприємства з кризи. Дослідження зарубіжних вчених щодо проблематики антикризового управління є вагомими у розробці категорійного апарату, механізмів, сутності, методів, концепцій антикризового управління. Однак, механічне перенесення даних напрацювань в українські реалії не дасть бажаного ефекту, оскільки різняться умови господарювання, поведінка підприємців, менталітет
Бібліографічний опис: Васюта В.Б. Сутність антикризового управління торгівельним підприємством / В.Б. Васюта, Д.С. Кульбачний, І.М. Подобівська // Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених, 16 листоп. 2018 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 167-168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5562
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu_kulbashny.pdf82.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.