Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5538
Назва: Навчальний посібник з дисципліни «Методи тестування та оцінки якості програмного забезпечення» Частина ІІ: Тестування ігор для студентів денної та заочної форми навчання: 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології
Автори: Бородіна, О.О.
Науменко, Л.C.
Юхимчук, Н.Б.
Тематичні ключові слова: тестування ігор
геймдизайнер
комп’ютерні ігри
локалізації в іграх
Дата публікації: бер-2019
Видавництво: Полтава: ПолтНТУ
Анотація: Спочатку комп’ютерні ігри писали один-двоє; програміст був одночасно розробником геймплея й, найчастіше, головним художником. Зокрема, до таких геймдизайнерів відносяться Джордан Мехнер та Олексій Пажитнов. Розробка геймплея як окрема професія вперше з’явилася в Coleco в 1970-і роки. Потреба виділити геймдизайн в окрему професію з’явилася в кінці 1980-х років, коли один ігровий проект став не під силу малій групі людей.
Бібліографічний опис: Бородіна О.О. Навчальний посібник з дисципліни «Методи тестування та оцінки якості програмного забезпечення» для студентів денної та заочної форми навчання: 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / О.О. Бородіна, Л.C. Науменко, Н.Б. Юхимчук. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – Ч. ІІ: Тестування ігор. – 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5538
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НП МТОЯ ПЗ Game 2019.pdf504.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.