Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5538
Назва: | Навчальний посібник з дисципліни «Методи тестування та оцінки якості програмного забезпечення» Частина ІІ: Тестування ігор для студентів денної та заочної форми навчання: 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології |
Автори: | Бородіна, О.О. Науменко, Л.C. Юхимчук, Н.Б. |
Тематичні ключові слова: | тестування ігор геймдизайнер комп’ютерні ігри локалізації в іграх |
Дата публікації: | бер-2019 |
Видавництво: | Полтава: ПолтНТУ |
Анотація: | Спочатку комп’ютерні ігри писали один-двоє; програміст був одночасно розробником геймплея й, найчастіше, головним художником. Зокрема, до таких геймдизайнерів відносяться Джордан Мехнер та Олексій Пажитнов. Розробка геймплея як окрема професія вперше з’явилася в Coleco в 1970-і роки. Потреба виділити геймдизайн в окрему професію з’явилася в кінці 1980-х років, коли один ігровий проект став не під силу малій групі людей. |
Бібліографічний опис: | Бородіна О.О. Навчальний посібник з дисципліни «Методи тестування та оцінки якості програмного забезпечення» для студентів денної та заочної форми навчання: 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» / О.О. Бородіна, Л.C. Науменко, Н.Б. Юхимчук. – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – Ч. ІІ: Тестування ігор. – 85 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5538 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
НП МТОЯ ПЗ Game 2019.pdf | 504.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.