Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5463
Назва: | Should Students Use Computers in Education? = Чи варто студентам використовувати комп’ютери у процесі навчання? |
Автори: | Павельєва, А.К. |
Тематичні ключові слова: | technology users computer education impoverishment of information programming language programmed instruction simulating experiment productivity tool користувачі технологій комп’ютерна освіта вичерпання інформації мова програмування макрокоманда / екстракод експеримент-симуляція інструмент для підвищення продуктивності |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | ПДПУ |
Анотація: | У статті йдеться про важливість використання комп’ютерів під час навчання та про переваги і недоліки користування комп’ютерними програмами. Відзначається, що комп’ютери можуть використовуватися студентами у 4 широких сферах: 1) як «авторські» знаряддя (LOGO language system), 2) для макрокоманд чи запрограмованих інструкцій (концепція Б. Ф. Скіннера, 1950), 3) для експериментів-симуляцій (моделювання), 4) як інструменти для підвищення продуктивності. Окремо підкреслюється, що використання комп’ютерів у навчанні слід розпочинати з певного віку, після досягнення учнем/студентом психологічної зрілості та моральної стійкості, здатності адекватно користуватися машинними технологіями. |
Бібліографічний опис: | Pavelieva A.K. Should Students Use Computers in Education? / A.K. Pavelieva // Збірник наукових праць студентів. – Полтава : ПДПУ, 2007. – С. 156–170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5463 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
60 Павельєва.pdf | 3.69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.