Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5463
Назва: Should Students Use Computers in Education? = Чи варто студентам використовувати комп’ютери у процесі навчання?
Автори: Павельєва, А.К.
Тематичні ключові слова: technology users
computer education
impoverishment of information
programming language
programmed instruction
simulating experiment
productivity tool
користувачі технологій
комп’ютерна освіта
вичерпання інформації
мова програмування
макрокоманда / екстракод
експеримент-симуляція
інструмент для підвищення продуктивності
Дата публікації: 2007
Видавництво: ПДПУ
Анотація: У статті йдеться про важливість використання комп’ютерів під час навчання та про переваги і недоліки користування комп’ютерними програмами. Відзначається, що комп’ютери можуть використовуватися студентами у 4 широких сферах: 1) як «авторські» знаряддя (LOGO language system), 2) для макрокоманд чи запрограмованих інструкцій (концепція Б. Ф. Скіннера, 1950), 3) для експериментів-симуляцій (моделювання), 4) як інструменти для підвищення продуктивності. Окремо підкреслюється, що використання комп’ютерів у навчанні слід розпочинати з певного віку, після досягнення учнем/студентом психологічної зрілості та моральної стійкості, здатності адекватно користуватися машинними технологіями.
Бібліографічний опис: Pavelieva A.K. Should Students Use Computers in Education? / A.K. Pavelieva // Збірник наукових праць студентів. – Полтава : ПДПУ, 2007. – С. 156–170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5463
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60 Павельєва.pdf3.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.