Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5388
Назва: Marketing Innovative Policy at Meat Food Market = Маркетингова товарна інноваційна політика на ринку м’ясопродуктів
Автори: Кузняк, Б.Я.
Добрянська, В.В.
Титаренко, Л.М.
Тематичні ключові слова: marketing innovation
meat processing enterprise
product policy
product concept
маркетинг інновацій
м’ясопереробне підприємство
товарна політика
концепція товару
Дата публікації: 2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: The direction of meat processing enterprises adaptation to market environment as formation and realization of rational commodity innovation policy is defined. The enterprises innovative marketing as well as practical application of theoretical knowledge is investigated. On the basis of regional meat products market it is suggested to expand the product range at “Hlobyno Meat processing factory” LTD with “Ham with porcini mushrooms” perspective products which can obtain its market share. Two possible concepts of the product are studied. Complex integral estimation of two products variants are carried out, specifying their advantages in “meat specialty products” segment positioning. The necessity of developing and analyzing a few product concepts and its positioning at different market segments was proved.
Бібліографічний опис: Kusniak B. Marketing Innovative Policy at Meat Food Market / B. Kusniak, V. Dobrianska, L. Tytarenko // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава, ПолтНТУ, 2018. – № 3 (70). – С. 49–56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5388
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2018. № 3 (70)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51-58.pdf380.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.