Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5376
Назва: Особливості функціонально-планувальної організації навчально-виховних комплексів «дитячий садок-початкова школа»
Автори: Приданчук, Н.В.
Кузьменко, Т.Ю.
Тематичні ключові слова: будівля
споруда
дитячий садок
початкова школа
навчальновиховний комплекс
функціонально-планувальна організація
Дата публікації: тра-2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: У статті розглядається низка питань щодо архітектурнокомпозиційних схем та особливостей функціонально-планувальної організації навчально-виховних комплексів, що об’єднують в собі дитячий садок старшого дошкільного віку та початкову школу перших ступенів. Викладено склад основних функціональних груп приміщень комплексу, а також характер взаємозв'язку архітектурно-планувального рішення між функціональними блоками та загальними групами приміщень дитячого садка та початкової школи
Бібліографічний опис: Приданчук Н.В. Особливості функціонально-планувальної організації навчально-виховних комплексів «дитячий садок-початкова школа» / Н.В. Приданчук, Т.Ю. Кузьменко // Історичний досвід і сучасні тенденції розвитку архітектури, дизайну, містобудування та образотворчого мистецтва : зб. наук. праць за матер. Всеукр. наук. конф. та молодих вчених, аспірантів та студ. 20 – 22 трав. 2015 р. / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. – Полтава : ПолтНТУ, 2015. – С. 417–422.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5376
Розташовується у зібраннях:Кафедра архітектури будівель та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приданчук, Кузьменко.pdfосновна стаття243.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.