Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5235
Назва: Використання прийомів маніпуляції у рекламі
Автори: Чередник, Л.А.
Тематичні ключові слова: реклама
структура
маніпуляція
свідомість
прийом
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий вчений
Анотація: У статті досліджуються особливості сучасної реклами, в якій використовуються різноманітні технології. Також зроблено спробу узагальнити існуючий досвід щодо практичного застосування прийомів маніпуляції свідомістю людини з метою підвищення інвестиційної привабливості товарів чи послуг. Детальне вивчення подібних практик дозволить розробляти найбільш вдалі рекламні технології для успішної реалізації товарів.
Бібліографічний опис: Чередник Л.А. Використання прийомів маніпуляції у рекламі / Л.А. Чередник // Молодий вчений. – 2018. – № 9 (61.1). – С.133-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5235
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередник. Стаття 2.docСтаття83.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.