Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4474
Назва: Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями
Автори: Блажко, Л.М.
Карпалюк, Т.О.
Рассоха, І.В.
Тематичні ключові слова: диференціальні рівняння
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація: Викладач вищого навчального закладу має повсякчас орієнтуватися на прикладний характер матеріалу при підготовці до занять, ініціювати науково-дослідницьку роботу студентів, організовувати самостійну роботу та стежити, щоб вона була захопливою і цікавою, а також здійснювати певні заходи щодо профорієнтації студентів.
Бібліографічний опис: Блажко Л.М. Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями / Л.М. Блажко, Т.О. Карпалюк, І.В. Рассоха // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29–30 грудня 2016 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2017. – С. 123–125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4474
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MSTU5-123-125.pdf839.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.