Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4474
Назва: | Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями |
Автори: | Блажко, Л.М. Карпалюк, Т.О. Рассоха, І.В. |
Тематичні ключові слова: | диференціальні рівняння |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського |
Анотація: | Викладач вищого навчального закладу має повсякчас орієнтуватися на прикладний характер матеріалу при підготовці до занять, ініціювати науково-дослідницьку роботу студентів, організовувати самостійну роботу та стежити, щоб вона була захопливою і цікавою, а також здійснювати певні заходи щодо профорієнтації студентів. |
Бібліографічний опис: | Блажко Л.М. Диференціальні рівняння. Діяльнісний підхід вивчення як основоположний чинник подолання проблеми неусвідомлення студентами зв’язків між реаліями життя та теоретичними знаннями / Л.М. Блажко, Т.О. Карпалюк, І.В. Рассоха // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 29–30 грудня 2016 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2017. – С. 123–125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4474 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MSTU5-123-125.pdf | 839.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.